5 november 2014

10% hos Mamsell K!







TILL PAKETKALENDERN.



Sitter ni, precis som jag gör, och försöker få ihop till alla de där små paketen som ska vara i barnen paketkalender? Då ska ni titta hit för Mamsell K ger just nu Helenes underbara juls besökare 10% på hela köpet med koden ADVENT i kategorin Paketkalendrar (OBS: Gäller endast stycksaker och inte färdiga paketkalendrar). Här kan ni i lugn och ro välja ut alla eller några saker till er kalender och så skickas dom hem till er. Erbjudandet gäller t.o.m söndag den 9:e november.



Ur det stora sortimentet (över 200 artiklar i kategorin småsaker) skulle jag själv välja drömfångaren, djuren från bondgården, juldoftande pennor, en schysst retroaktig ormkub, en vacker snöglob, en söt liten groda och/eller bil samt urgulliga nagelfilar. Så skönt att kunna klicka och beställa hem istället för att rusa runt i stan och leta småsaker. Jag har redan köpt några saker till mina bonusbarns kalendrar men det här underlättade sannerligen för att kunna göra kalendrarna kompletta.



Mamsell K har även massor av andra söta prylar som juldekorationer, adventskalendrar, inredning till barnrummet, speldosor m.m och det går givetvis jättebra att beställa även från dessa kategorier men för de kategorierna betalar ni fullpris. Men 10% på småsaker till paketkalendrarna alltså. Bra va!




1 kommentar:

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!