13 november 2014

Hur man får tag i världens bästa chokladkalender.




CHOKOLADE



Efter adventskalendertävlingen har jag fått en hel del mail och frågor om Summerbird och var man kan köpa deras produkter. Jag har nu fått tag i en lista med några ombud som säljer  i Sverige samt en webbutik som man kan beställa från. Men det gäller att vara snabb för dessa kommer ta slut pronto! Och tyvärr verkar inte alla återförsäljare ha julprodukterna men det skadar inte att fråga (de kanske kan ta in). & på inreda.com finns i alla fall de fina kalendrarna så vill ni ha tag i dem ska ni genast surfa in där och klicka hem en (just nu 10 vuxenkalendrar och 13 barnkalendrar i lager)


Här är listan på några av de som säljer:

Webb: Inreda.com


Butiker:
Elisabeth Ost Uppsala
Elisabeth Ost Enköping
Läckerbiten Skövde
Ahlgrens Lund
Ahlgrens Malmö
Karaavan, Lund
Amalias Fröjd Lidköping
Betsy Sandberg Choklad Stockholm
Karla frukt &Konfektyr Stockholm
Mi Piace Stockholm
Telogott Östersund
Götheborgs Te &Kaffelund
Hemma Gastronomi Luleå
Din Deli Ulricehamn
Di Mare Halmstad
Nk Kaffe,Te &Choklad Göteborg
Cassis Borås
Lucky Me Södertälje
DUÅ Umeå





Hoppas ni får tag i några, jag lovar att december kommer kännas lyxigare än någonsin!





1 kommentar:

  1. Karla frukt. Självklart.
    Mitt favvohak i lilla söta staden, RC, gör för första gången egen kalender. Ronny, konditorn, har vunnit många många internationella priser och deras praliner och bakelser är mm mm mumma. Så jag har höga förväntningar på chokladkalendern. Jag tror jag ska köpa en av varje så att jag kan jämföra es jag har hört sååå mycket om den där Summerbird nu. Kram

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!